Thursday, March 2, 2017

Assalamualaikum,

Setelah February melabuh tirainya, dapatlah kita menganalisa prestasi semasa sistem masing masing.
Sistem saya berjaya menghasilkan seperti gambar dibawah.

Sistem anda bagaimana? saya yakin ianya lebih baik daripada sistem saya ini.

Sistem saya ni, saya reka untuk bertepatan dengan masa trading saya + kerja kerja di siang hari saya. Niat di hati nak juga cuba cuba berdagang Soy Oil atau Crude Oil di malam hari, namun apakan daya, dah 3-4x cuba, asyik tertidur sambil trade signal tu muncul di rumah. Saya kena terima, badan saya tak boleh kerja 24jam. Kena rehat. (mungkin kena ada team yg trade around the clock...baru boleh bikin)

OK. Harap harap Mac 2017 lebih membawa sinar gembira untuk saya & pelajar pelajar saya. Buat masa ni dah ada 6 orang. Target saya, cukuplah 10 orang pelajar (kalau ada yang nak belajar & tahan hati dengan pergerakan market). Saya tak promote macam orang lain. kalau minat boleh try wasap (0 1 dua tiga dua enam 3 empat satu dua.)

Sistem ni, khas untuk pekerja biasa. 30minit sekali je jeling carta. Tiada flip antara time frame. Single time frame. Overnight tu biasa. Intraday kalau ada luar biasa.


0 comments

Post a Comment

 


Blogger Template By LawnyDesignz